img

Kuidas jõuda uute klientideni ja võita nende usaldus?

09:40
Timo Porval - Digiagentuuri Lavii, koolituskeskkonna Turunduslabori ja podcasti “Ekspordime” üks loojatest ja eestvedajatest

Lemmikküsimused, mille üle Timole meeldib pead murda: Kuidas interneti kaudu rohkem kliente leida ja neid hoida? Kuidas kodulehelt rohkem päringuid ja müüki saada? Kuidas saadud päringuid paremini lukku saada? Kuidas teha turundust nii, et müüma ei peaks? Kuidas aidata klientidel oma klientidele kasulik olla? Milliseid reklaamikanaleid peaks kasutama ja milliseid mitte?

Numbreid Timo kohta:

Suurim lansseerimine – 48 tunniga 63 000 € (ühe koolituse piletite müük). Koostöö rohkem kui 400 erineva ettevõtja ja turundajaga 33 eri sektorist. 92 läbiviidud koolitust, kus on osalenud rohkem kui 5000 inimest. Aidanud korduvalt tõsta ettevõtete müüki rohkem kui 100%. Rohkem kui 16 ettekannet suurüritustel (Eliitlaager, Eesti E-kaubanduse Liidu konverents, Best Internet, Turundustreff, Email Summit jm) Osalemine ühe virtuaalse seminari korraldamisel, millest võttis osa 4500 inimest 119 riigist. Pärast seminari müüsime online-tooteid rohkem kui 20 riiki. Eesti suurima turundusürituse "12 Tundi Turundust" korraldamine. 11 353 registreerujat ja otseülekannet vaatas korraga 3600+ inimest.

Loomulikult käib nende ilusate numbrite juurde ka hulgaliselt õppetunde ja ebaõnnestunud kampaaniaid, kus on raha põletatud. Aga just see ongi aidanud pidevalt edasi liikuda ja areneda.

Facebook: https://www.facebook.com/timo.porval

Instagram: https://www.instagram.com/timoporval/

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/timoporval/

Koduleht: https://lavii.ee/