• English
  • Eesti
Log in
  • Elisa Stage
  • >
  • Password 2022
X
X

Password 2022

2022-03-23T07:55:00Z

{"category":"varia", "price":[349, 649], "color":"#f5b683"}

MILLEKS PEAVAD TURUNDAJAD VALMIS OLEMA?

Läheneme suurele teemale valdkondade kaupa ja toome iga teema juures selgelt välja selle, kuidas see trend tarbijakäitumist mõjutab ja kuidas turundajad seda oma töös ära kasutada saavad.

Me ei plaani rääkida Marsi koloniseerimisest - tegu on “jalad maas” lähenemisega tulevikutrendidele. Igas ettekandes toome konkreetselt välja selle, milline on selle mõju turundusele ja tootearendusele ja millele juba homme on vaja tähelepanu pöörata.

Password toimub Kultuurikatlas kahes paralleelsessioonis: peasaalis toimuvad inspiratsiooniettekanded ja paralleelsaalis konkreetsetele teemadele pühendatud praktilised töötoad.

Passwordil kuulutatakse välja ka Aasta Turundustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.

Turunduskonverents Password toimub hübriidüritusena.

Osaleda on võimalik nii Kultuurikatlas kohapeal kui ka veebiülekandena Elisa Stage vahendusel.

Täpsema info piletite ja ürituse kohta leiab SIIT.

Korduvad küsimused

1. Küsimus: Milliste veebilehitsejatega saan kasutada Elisa Stage platvormi?
Vastus: Elisa Stage platvormi saad kasutada kõikide tuntud veebilehitsejatega: Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari, Microsoft Edge. NB! Internet Explorer ei ole toetatud kuna kasutame kõige kaasaegsemaid lahendusi ja Internet Explorer ei ühildu nendega.
2. Küsimus: Ma ei saa üritusele sisse logida, kood ei tööta.
Vastus: Esmalt kontrolli üle, et koodis leiduvad suured ja väikesed tähed oleksid õigesti sisestatud. Kui oled veendunud, et kood on õige ja endiselt tekivad sisse logimisel tõrked, kirjuta meile contact@elisastage.ee või helista 56574302.
3. Küsimus: Millised seadmed ja pleierid on toetatud?
Vastus: Toetatud on kõik seadmed, mis võimaldavad mängida HLS tüüpi voogedastust. HLS tugi on olemas kõikidel iOS seadmetel, ning enamikel Android seadmetel.
4. Küsimus: Mida teha, kui video ei mängi sujuvalt?
Vastus: Video sujuvaks mängimiseks on vaja sobivat internetiühendust ning piisava võimsusega seadet. Mõnikord segab video vaatamist see, kui samal ajal kasutatakse internetiühendust veel teiste videote vaatamiseks või failide allalaadimiseks - palun katkesta need tegevused video vaatamise ajaks. Kuna video mängimine nõuab seadmelt palju võimsust, siis võib kaasa aidata ka teiste programmide ning veebilehitseja akende sulgemine. Kui eelpool mainitud tegevused ei aita, siis palun kirjuta contact@elisastage.ee.

  • Terms
  • Privacy
  • Contact
  • Help
Videolevels