2022-03-23T07:55:00Z
MILLEKS PEAVAD TURUNDAJAD VALMIS OLEMA?
Läheneme suurele teemale valdkondade kaupa ja toome iga teema juures selgelt välja selle, kuidas see trend tarbijakäitumist mõjutab ja kuidas turundajad seda oma töös ära kasutada saavad.
Me ei plaani rääkida Marsi koloniseerimisest - tegu on “jalad maas” lähenemisega tulevikutrendidele. Igas ettekandes toome konkreetselt välja selle, milline on selle mõju turundusele ja tootearendusele ja millele juba homme on vaja tähelepanu pöörata.
Password toimub Kultuurikatlas kahes paralleelsessioonis: peasaalis toimuvad inspiratsiooniettekanded ja paralleelsaalis konkreetsetele teemadele pühendatud praktilised töötoad.
Passwordil kuulutatakse välja ka Aasta Turundustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.
Turunduskonverents Password toimub hübriidüritusena.
Osaleda on võimalik nii Kultuurikatlas kohapeal kui ka veebiülekandena Elisa Stage vahendusel.
Täpsema info piletite ja ürituse kohta leiab SIIT.